NU är det JUL!!!

Är färdig med alla julklappar, har dessutom varit ute på landet och hämtat en liten gran.
Den är pyntad och klar nu, har varit ledig nu, sista två nätterna, skönt!




Imorgon far vi ut till Torpet (morsan och farsan) för att fira jul med släkten,
vi ska stanna kvar där till kvällen, eftersom farsan jobbar och kan inte vara med när alla är på plats.
Sen framåt kvällen blir det väl att fara hem, undrar om man skulle gå och dricka öl?
Vi ska dock ut till Kvarsebo, Mormor och Morfar på dan, fredagen har jag bjudit in A & P på mat, en tidig födelsedagsmiddag, fyller ju på söndag och då kommer tjocka släkten, verkar som om även Tony kommer då, han skulle komma hem tills dess iaf. så jag hoppas att han och Emelie kan komma.
Det som är svårast med att fylla år, är vad man ska önska sig, jag kommer aldrig på något, jag köper ju det jag vill ha...typ... eller så är det för dyrt helt enkelt.



Nehej, nu är det snart dags att sova, vänta på att Mona kommer hem...hummm..det är ju "dopparedagen" imorgon, tänk om man fick doppa....då!?
Doppa i grytan? Doppa veken?
Vem vet inte du, vem vet inte jag.
Man får väl helt enkelt se vaf framtiden har i stt sköte!*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0