mer ouppdaterat

Inser ganska snart är uppdatering inte är min starka sida
tyvärr varken på att skriva eller läsa,
känns som att dagarna bara flyter förbi och inget blir skrivet här.
Ska försöka att bättra mig dock =)


Jobbar på som vanligt, olika dagar, olika produktion
igår var det en "sån där dag" ALLT gick bara fel, fel, fel
av 8-tim arbetstid så hade jag maskinen igång i....i....kanske 1och½ timme!
Bara en massa strul och problem, det kändes som hela maskinen höll på att rasa ihop
Först en massa elstrul, sen mekaniskt.
Idag går det bättre iaf.
Det dunkar och rullar på =)
Hoppas att allt funkar alla 12 timmar man är på plats.
Snart är det dags för mat oxå, *kurr i magen*
det blev nödlösningsmat, pytt i panna & ägg, stekt imorse innan jobbet
Anledning!?
Vi var på konstföreningens utlottning igår och hade inte tid/ork att laga matlåda.


Lite övrigt från veckan som gått......!
Jag var iväg på konferens tisdag-onsdag, på Vår Gård (KF) i Saltsjöbaden
helt okej ställe, mycket god mat första dagen både lunch och kväll
skaplig frukost men ingen vidare lunch dag två*usch*
Annars var det helt okej, väldigt fin miljö att vara i, synd bara att denna konferens (som är varje år) alltid är i november, så naturen är inte sååå lockande som på sommaren.
Tyvärr har jag märkt genom ett antal besök på sådana kursgårdar och dylikt att man friskt annonserar att "vi har trådlöst internet på alla rum" och jag släpar med datorn för att kunna vara uppdaterad, men kommer fram, checkar in och kliver in på rummet, packar upp datorn för att snabbt inse att det de menade var att de har Telia´s betalbredband Homerun. Man ska skicka ett sms, få en kod och sen surfa, tror det kostar mellan 20-30 :- för 20 minuter.....!
Vad hinner man på 20 min?
knappt att uppdatera datorn då jag har Vista i den, vilket är bredband- och bandbredds-slukande*mutter*
Att man inte kan skriva så direkt på hemsidan, så mycket lättare det skulle vara.

enough for today
Over and out / Gnällis!

Kommentarer
Postat av: Alina

aa okej, men Assasains creed är ju jättebra!! :)

2008-11-15 @ 14:06:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0