.....Så nära.....

NU!
är det f*n i mig inte långt kvar tills det är dags att gå hem, tröttheten ligger som en blyluva över mig, men faktiskt piggar det upp en hel del att ha Volbeat i lurarna, ack så skön musik.
Guitar gangsters & Cadillac blood går på repeat, bäst än så länge är iaf. Maybellene i hofteholder, men även en annan låt....mmm...har inte kollat vad den heter, men den börjar med textraden " Make me belive that you still love me"
den är oxå himla bra...
*gilla*



Det är märkligt vad seg sista timmen, eller två timmarna är jämt, varje natt, kroppen skriker väl mest efter sömn såhär dags, rent biologiskt (logiskt?) kanske? runt klockan 4.
Det är pissväder ute inatt oxå, som tur är inte så kallt så man måste skrapa rutan, men ändå
Här vid Fiskeby så drar ju strömmen ner en hel del i temperatur så det brukar vara tidigt att skrapa rutor, ungefär likadant i vilda bergen iofs. vill jag minnas från den tid då jag bodde där, men där beror det nog mest på just bergen....

Nehej, dags att skarva rulle igen och sen städa av lite innan B-skift kommer in sömndruckna =)
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0