Dagens lista

Tänkte börja med lite lösryckta listor ibland
(om inte annat för att få nån slags uppdatering av sidan)


Plats;
1.    Solen skiner utanför, våren är kommen
2.   Jag jobbar extra, får 12 timmars övertid och är i KÖKET! *yippie*
3.    Det är dags för Melodikrysset
4.    Sommardäcken är på Tekla, vinterdäcken ska förberedas för destruktion
5.   Jag har börjar så smått med altanen, det lutar mot att däcket blir gjort snart och tak blir det senare, kanske nästa år

~bubblare~
Jag blir bättre och bättre på Wii-Fit, går dessutom så sakteligen neråt i vikt.
Har äntligen kommit ifatt skapligt ekonomiskt, så jag kan åter börja fylla sparkontot
Bara en månad kvar till Metallica, Tokholmen, Globen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0