loooOooong time no write....

Tjolahopp, skulle kanske komma på att det snart är höst igen och med det innebär det mindre landet-tid, vilket i sin tur innebär katastrofalt lite surftid, vilket alltså innebär att man åter behöver ta tag i "bloggandet"....typ

Var och inhandlade ett nytt fiskespö idag.
Jerkbaitspö, finns på Jula

Jerkbait, jag har surfat runt och kollat sidor/forum/videor på hur man fiskar med jerk, så till helgen blir det premiär, tar med mig vanliga spöet oxå ifall att jag inte behärskar tekniken, vill verkligen få en gädda på kroken nu
Skulle vara helt okej med en i 3-4 kilosklassen. Tyvärr kollade jag på ABU´s hemsida, huggtabellen, där står det att helgen är en dålig fiskehelg =(
men skam den som ger sig, det är skönt att komma ut med båten om inte annat.

Annars knallar livet på, jobbar ständigt för mycket känns det som, har dock blivit klar med altangolvet på landet, lutar mot väggar och tak nästa år, om råda finns...för helt plötsligt, så gick brorsan och köpten en hoj, Suzuki Intruder 800 och oj vad det sög till i kroppen och man blev sugen på ett A-körkort, kollat runt lite och det finns lektionspaket för runt 6000:- sen kostar det ju en del extra till vägverket o.s.v så runt 10 lapp får man nog räkna med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0