Finally!

Jahapp, Dags att skriva lite igen då,
först bara en "kortis" som typ reklam

Det har öppnat två eminenta caféer i vår stad...eller återöppnat kanske man kan säga
för bägge dessa har faktiskt haft verksamhet tidigare =)

Först ut; Sandy´s
Äntligen åter ett Sandy´s nära mig*ler*
Öppnade bara häromdagen, (brevid NewYorker kan man säga) otroligt goda sub´s och så
lite svårt att hitta dit vilket känns som att de blir inte så långvariga =(
Kanske vore det på sin plats att skylta lite?*hint*
Kanske en skylt med en pil från Drottninggatan*notch, notch*

Det andra; Café Soda
Gott kaffe
(tyvärr har de ingen hemsida där man kan "stjäla" loggan)
Har öppnat på precis samma ställe som förut, lite bakgatevarning, men jag tror nog att de finner sin publik igen
och får tätt med gäster*hoppas*


Tjo och tjim
Nu ska jag fortsätta jobba, tänkte skriva en blänkare om resan som gjordes helgen som gick, typ 61 mil rakt norrut*burr*

Kommentarer
Postat av: Timms

En gång i tiden var jag beroende av Sandys och grät nästan när dom slog igen! Detta var klart den bästa nyheten på väldigt länge.



Fan jag va på Coop Risängen idag. Men jag kollade inte efter min frukt. Men nu vet jag. Tack för tipset!

2009-02-21 @ 01:46:35
URL: http://timsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0